top of page

Return & Exchange policy

Return & Exchange Policy English

We from pokedo.nl have decided the following statement about returns and/or exchange of products bought on our site.

You have the right to return your order within 14 days from the date of purchase. Requests made after this period may be declined at the discretion of pokedo.nl.

​

Return conditions:

  • Items must be returned in their original condition, sealed, and unopened.

  • If the seal is broken or the product has been opened, the return cannot be accepted.

  • Return shipping costs are the responsibility of the customer, unless the return is due to damage or a mistake made by us.
     

In the unlikely event of damaged goods on delivery, or if the delivered goods are not as described or ordered, please contact us via the form on the site under 'Contact' and we will make it right. We always aim for happy and satisfied customers.

​

Order cancellation:
Cancellation of your order can be made, but only up to the point of delivery. If the cancellation is requested before the order is shipped, the product will not be sent and you will be charged a 5% cancellation fee on the ordered product’s price. This covers non-refundable payment processing fees incurred at the time of your order.

To cancel or return your order, please contact us through the 'Contact' page on our site.

Retourneren & Annuleren Nederlands

Wij van pokedo.nl hebben het volgende beleid opgesteld met betrekking tot het retourneren en/of ruilen van producten die via onze site zijn gekocht.

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na aankoopdatum te retourneren. Aanvragen die na deze periode worden gedaan, kunnen naar eigen inzicht van pokedo.nl worden geweigerd.

​

Retourvoorwaarden:

​

  • Producten moeten in originele staat, verzegeld en ongeopend worden geretourneerd.

  • Indien de seal is verbroken of het product is geopend, kan de retourzending niet worden geaccepteerd.

  • De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij de retourzending het gevolg is van schade of een fout van onze kant.
     

In het onwaarschijnlijke geval dat producten beschadigd geleverd worden of niet overeenkomen met de bestelling, neem dan contact met ons op via het contactformulier op de site onder 'Contact'. Wij zorgen ervoor dat dit netjes wordt opgelost. Tevreden klanten zijn altijd ons doel.

​

Annulering van bestellingen:

​

Annulering van je bestelling kan, maar alleen zolang de bestelling nog niet is verzonden.
Als de annulering wordt aangevraagd vóór verzending, wordt het product niet verstuurd en wordt er 5% annuleringskosten in rekening gebracht over de prijs van het bestelde product. Dit dekt de niet-restitueerbare betaalverwerkingskosten die wij maken bij het plaatsen van de oorspronkelijke bestelling.

Om je bestelling te annuleren of te retourneren, neem je contact met ons op via de 'Contact'-pagina van onze site.

bottom of page